Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy ottaa käyttöön TeleQ- puhelinjärjestelmän

Otamme 12.12.2013 käyttöön TeleQ- puhelinpalvelujärjestelmän. TeleQ-palvelun avulla puheluruuhkia saadaan tasattua, jolloin asiakkaat tulevat palvelluiksi paremmin ja tehokkaammin.

Palvelunumero ei ole enää koskaan varattuna eli yksi puhelu riittää. Asiakas saa itse valita, jääkö hän odottamaan vuoroaan linjoille vai valitseeko hän itselleen takaisinsoiton, jolloin asiakaspalvelusta soitetaan hänelle sovittuna aikana. 

Huomioitavaa on, että sovittu takaisinsoitto asiakkaalle tulee tuntemattomasta numerosta.

Uusi puhelinpalvelu toimii näin:

Ø Soittaessasi palvelunumeroon kuulet ensin tervetuloviestin.

  • Valitse annetuista vaihtoehdoista se, mitä asiasi koskee
    (esim. ajanvaraus, paina ”1”).
  • Sinulle kerrotaan, kuinka monta puhelua on edelläsi jonossa.
  • Hetken kuluttua sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoitto
    (”Jos haluat meidän mieluummin soittavan noin kello tt.mm, paina tähti”).
  • Voit joko jäädä odottamaan vuoroasi linjoille tai tähteä painamalla siirtyä takaisinsoittoajan varaukseen.
  • Tähteä painettuasi palvelu pyytää sinua tekemään valinnan ”1”, jos haluat, että sinulle soitetaan takaisin siihen numeroon, josta soitat. Muussa tapauksessa, valitse ”2”, jolloin voit näppäillä puhelinnumerosi suuntanumeroineen (myös lankaliittymästä soitettaessa) järjestelmään (esim. 0401234567, 091234567).
  • Tämän jälkeen voit sulkea puhelimesi. Yksiköstä otetaan sinuun yhteys sovittuna ajankohtana.

teleq

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajankohtaista